؟؟

وب‌سایت شخصی

؟؟

وب‌سایت شخصی

» هـویــت: ؟؟
» ولــــادت: 12/مرداد/1362
» شهادت: پا رکابِ آقا انشاء الله
» شریعت: اسلام / شیعه‌ی اثناعشری

» مـلیـــت: ایران
» سکونت: تهران
» تحصیلات: اشتغال به تحصیل سطحِ سه
» سِــمَت: مُدرس/محقق/مُبلّغ/مشاور

» دور گفـت: 09192959470
» پــُـســـت: sadrismm@iran.ir
» ایتـــا چت: SmmSadri@

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

شاخ و شیخ

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ
⭕️ شیخ را گفتند: دختران ما در امارات خرید و فروش می‌شوند!
😊 شیخ فرمود ای شاخ! به من چه! مگر من بالای منبر او را دعوت به فحشا کرده ام؟! چرا دخترِ مرا یا خودِ شما را آنجا خرید و فروش نمیکنند؟!
👌 دختری از رویِ حماقت، به طمعِ ثروتِ شیوخِ خلیج و شهوت و لذت، خودش را به هم مسلکانِ خود میفروشد! تاوان این را باید شیخِ بیچاره بدهد؟!

⭕️ گفتند: سن فحشا به دوازده سال رسیده...
😊 شیخ فرمود ای شاخِ عزیز! باز هم به من چه! من که بالای منبر بارها و بارها گفتم "دخترم حجاب! پسرم چشات" اما آن دختر و پسر بجای گوش دادن به حرفِ شیخ، چشم و گوششان را سپردند به ماهواره و فیلم های زبان اصلی و اینترنتِ بدونِ فیلتر و ارتباط با جنس مخالف و... .
👌 محصولِ تربیت ماهواره همین است دیگر! قدیمترها که بجای تقلیدِ کورکورانه از مدرنیته، آگاهانه به حرفِ شیخ گوش میدادند آمارِ فحشا و طلاق بسیار پائین تر بود!

⭕️ گفتند: فقر است دلیلِ فحشا و بی بند و باری!
😊 شیخ فرمود: نه که همه شمال شهری های ما خیلی، نجابت و پاکی و تدین از سر و رویشان می بارد! اگر ایمان نباشد نه تنها فقر، که ثروت هم طغیان و فساد و فحشا می آفریند. پس فقرِ ایمان عاملِ فحشاست و نه فقرِ مالی.

⭕️ گفتند: فقرا کلیه هاشان تمام شد، قلب‌ها را میفروشند!!
😊 شیخ فرمود شاخِ گرام! باز هم به من چه! ریشه کنیِ فقر با عمل به دستوراتِ قرآنی نظیرِ خمس، زکات، صدقه، انفاق و... شکل میگیرد. خب من به سهمِ خودم از مستمندان دستگیری کرده ام...
👌 پاسخِ فقرا را باید مرفهینِ بی دردی بدهند که بخشی از ثروتِ انبوهشان را به سمتِ فقرا گسیل نمیدهند. اگر این مرفهین، ایمانشان را نفروخته بودند، این اتفاق نمی افتاد!

⭕️ مریدان گفتند: جوانان غرق اعتیاد و افیون شده اند!
😊 شیخ فرمود شوخی نکن شاخ! باز هم به من چه! مگر من بینِ آنها "مواد" پخش کرده ام تا مست شوند و در مجالس مختلط، دامن به فحشا و فساد بزنند؟!
👌 جوانِ معتاد اول باید خودش را توبیخ کند که چرا با این همه اطلاع رسانی باز هم حماقت کرد؟ و بعد کسانی را توبیخ کند که به تولید و توزیعِ مواد می پردازند!

⭕️ گفتند: مردان سه جا کار میکنند و از مردی رفته اند اما همچنان مقروض و بدهکارند!
😊 شیخ فرمود شاخه به شاخه نپر شاخِ عزیز! به من چه! میخواستند یا خوب درسشان را بخوانند یا از در عنفوانِ جوانی درس را رها میکردند و حرفه ای می آموختند. این همه جوانِ باکارِ باسواد و بی سواد که زندگی شان تامین هست آیا از کره مریخ آمده اند؟!
👌 وقتی آن جوان، کارِ صبح و شبش گوش دادن به موسیقی و مشغولیت به موبایل و ولگردی و وبگردی است، باید هم وقتی به سنِ ازدواج رسید نه سرمایه ای داشته باشد و نه کاری! پس بی عرضگیِ او را پایِ شیخ ننویسیم!
👌 البته تصرفِ فرصتهای شغلیِ آقایان توسط بانوان هم باز تقصیرِ شیخ نیست. اینکه در یک خانه هم زن کار میکند و هم مرد اما در خانه ای دیگر، حتی مردِ خانه هم شغلی نمیابد... .

⭕️ گفتند: مردم از فقر و بدبختی و بی عدالتی افسرده و گریان و نالانند!
😊 شیخ فرمود: کمی پیاز داغش را زیاد کرده ای! تو اگر فقیر و بدبختی، پس چگونه گوشیِ هوشمند خریده ای و با اینترنت پر سرعت در حالِ خواندنِ پیامِ من هستی و تا خرخه ات نیز از فست فودِ گرانقیمتِ سرِ کوچه ات پر شده است؟!
👌 پس بجای گریه کردن و تنبلی، شما هم مثلِ غالبِ مردم ایران که رفاهِ نسبی دارند، شروع به تلاش کنید تا از این بدبختی و افسردگی خارج شوید.

⭕️ ناگاه دیوانه ای عربده زد: وا مصیبتا وا اسلاما... شما برو در میدان ولیعصر چند تار مو بیرون همی زدندی...!
😡 شیخ خشمگین شد و گفت: آیا شما همان کسی نبودید که نگرانِ فحشای جامعه بودید؟ همین دخترانِ نیمه عریان، عاملِ فسادِ جوانان مایند. همینان دزدانِ چشم و دلِ پسرانند.
😊 پس اگر نگرانِ فحشا هستی تو هم به سنگرِ ما درآی تا بی حجابی را ریشه کنیم؛ تا در خیابان دختری بد پوشش یافت نشود که شوهرِ شما را بدزدد و زندگیِ شما را خراب کند.

⛔️ شیخ که این کلامِ منطقی را به زبان آورد، شهوترانان و کسانی که موافق برهنگیِ زنان بودند کف بر دهان آوردند و ناسزا گویان به رقص و پایکوپی پرداختند و گفتند ما آزادیِ حیوانی را طالبیم و تمایل داریم با برادرانِ عربمان خودفروشی کنیم و به کسی هم ارتباطی ندارد!
👌 و بعد اسید به دست، صورت چند بی حجاب را در اصفهان سوزاندند تا وجهه بسیجیان را خراب کنند. و بعد مشخص شد که هییییچ ارتباطی با بسیج و نظام نداشته اند این وحشی ها... .

🌺🌺التماس اندکی انصاف🌺🌺

نظرات  (۱)

خیلی عالی بود...جواب تمامی سوالاتی ک در فضای مجازی با آن روبرو هستیم حل شد
پاسخ:
ممنون احسان عزیز :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی