؟؟

وب‌سایت شخصی

؟؟

وب‌سایت شخصی

» هـویــت: ؟؟
» ولــــادت: 12/مرداد/1362
» شهادت: پا رکابِ آقا انشاء الله
» شریعت: اسلام / شیعه‌ی اثناعشری

» مـلیـــت: ایران
» سکونت: تهران
» تحصیلات: اشتغال به تحصیل سطحِ سه
» سِــمَت: مُدرس/محقق/مُبلّغ/مشاور

» دور گفـت: 09192959470
» پــُـســـت: sadrismm@iran.ir
» ایتـــا چت: SmmSadri@

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

دوزادهمین انتخاب

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ب.ظ
آسیابِ قدرت همچنان می چرخد گاهی به نفعِ ما و گاهی به نفعِ غیرِ ما. پس چون این نیز بگذرد، خیالی نیست. :) اساسا لازمه ی یک نظامِ مردم سالار، چرخشِ قدرت است. اگر یک طیفِ خاص الی الأبد بر کرسیِ ریاست تکیه بزند، این می شود دیکتاتوری و استبداد. روشنگری هایِ دلسوزانه برایِ در معرضِ انتخابِ آگاهانه قرار دادنِ مردم خوب است اما در انتها بی توجهی به موهبتِ الهیِ "اختیار" و نادیده گرفتنِ رایِ مردم نوعی استبداد و خودکامگی است.
رقابتِ سالم یعنی پس از اتمامِ بازیِ انتخابات، دولتِ منتخب، با پیروز دانستنِ همه مردم، حضورِ 40 میلیون ایرانی را رفراندومی در تاییدِ نظام و رهبری بداند و پایِ وعده ها و شعارهایش بأیستد.
تیمِ برنده نیز نظام را ملکِ شخصیِ خود نداند و بجایِ زبان درازی و متلک پرانی، دلجوئی کند از تیمِ بازنده و از پتانسیلِ متنقدانش استفاده کند.
البته از آن سو
تیمِ بازنده و هوادارانش هم بجایِ جِر زنی یا لشکر کشیِ خیابانی، تمکین کنند به رأیِ اکثریت و با سنگ اندازی، مانعِ کارِ دولتِ خدمتگزار نشود؛ و لو این اکثریتِ قاطبه، به طمعِ رقص و کنسرت، یا بخاطرِ رقیب هراسی و جنگِ توهمی، یا تحت تأثیرِ عوامفریبی و شعارِ آزادی، کاندیدای اصلح را خانه نشین کرده باشند. شعارِ هر ایرانی بعد از انتخابات، همدلی و همکاری برای ساختنِ ایران عزیز و رفعِ نقائص موجود است.
یک سوال: اگر واقعا "میزان، رایِ ملت است" پس چرا عده ای در سالِ 88 به رایِ مردم تمکین نکردند؟ چرا هوادارانِ 13 میلیونیِ موسوی در برابرِ احمدی نژادِ 24 میلیونی بمدتِ هشت ماه کشور را به آشوب کشاندند؟ آیا جنبشِ سبزی ها و بنفشی ها می پسندند که امشب هوادارانِ 15 میلیونیِ آقای رئیسی بر علیهِ روحانیِ 22 میلیونی، شورش کنند؟ کمی آستانه تحملمان را در برابرِ شکست بالا ببریم.
امشب ما هیچ سطلِ زباله ای را آتش نزدیم و به پایگاهِ بسیج حمله نکردیم. امنیتِ پایتخت را بر هم نزدیم و به اموالِ عمومی تعرض نکردیم. خونِ هیچ بیگناهی را هم بر زمین نریختیم. عکسِ امامان را پاره نکردیم و در خیابان ها شعارهای ساختار شکنانه سر ندادیم. با وجودِ برخی تخلفاتِ مستند، نظام را به بهانه دامادِ لرستان بودن، متهم به تقلب نکردیم و دشمنانِ خارجی را به فکرِ انقلابِ مخملین نینداختیم. چون ما به رایِ مردم احترام می گذاریم، اهلِ قلدری و خشونت نیستیم و منابعِ ملی کشورمان را ترجیح میدهیم به منافعِ میلی مان.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.ن1: ضمنِ تبریک به ملتِ عزیز و آرزویِ موفقیت برای دولتِ منتخب، باید بگم بهتر از این نمی شد! چون چهار سالِ آینده هر اتفاقِ بدی که بیفته، دیگه تقصیرِ حزب اللهی ها نیس! هر کس اعتراض کرد میگیم خودتون این دولتِ فخیمه رو سرِ کار آوردین، به ما چه؟ :) ما و مردم بیش از پیش و پر مطالبه تر از قبل، تحققِ وعده های آقای روحانی را پی گیریم.

پ.ن2: شیخ گلاسکو خوب میداند که 16 میلیون منتقد و مخالفِ سر سخت دارد که در بینِ آنها اقشارِ پیشرانِ جریاناتِ سیاسی اجتماعیِ ایران هستند. زین پس او در مذاکرات و معاملات و مکالماتش سنجیده تر عمل خواهد کرد. چون میداند کلِ ملت، حامیِ او نیست و دست کم 40 درصدِ مردم، مخالفِ سر سختِ اویند و ریزبینانه حرکاتش را زیر نظر دارند. آنهم مخالفینی که اهلِ منطقند و جهاد؛ و نه اهلِ عیاشی و رقاصی تا بتوان آنها را با شعارهایِ عوامفریبانه نظیرِ کنسرت و آزادی و جنگ هراسی و تعامل با استکبار قانع کرد. 

پ.ن3: واقعیت آن است که مردمِ ما غالبا عافیت طلب شده اند و از فرهنگِ مقاوت و شعارهائی نظیر "هیهات منا الذلة" فاصله گرفته اند. طالبِ رئیس جمهوری هستند که به دشمن امتیاز بدهد و بدونِ دردِ سر به زعمِ خودشان سایه جنگ و تحریم از کشورشان برداشته شود. مردمِ ما رئیس جمهورِ با صلابتِ انقلابی نظیرِ جلیلی و رئیسی را نمی پسندند؛ این در حالی است که حتی اگر طالبِ رفعِ تحریم و جنگ هستیم باید دولتی با صلابت داشته باشیم و نه رئیسِ دولتی وارفته و واداده!! با این حساب، بنظرتان آیا مردمِ ما مهیا هستند برای استقبال از ظهورِ امامی که
به جهاد، استقامت، مبارزه با استکبار و شعارِ "اشداء علی الکفار" معتقد است؟ قاطبه مردم که از سایه  خیالیِ جنگ و حضورِ چهره های انقلابی در رأس نظام هراسانند، آیا حاضرند دردسرهایِ تشکیلِ حکومتِ جهانی مهدی را با همه سختی هایش تحمل کنند؟ یا ترجیح میدهند عافیت طلبانه، در جرگه یارانِ معاویه و یزید درآیند؟
پ.ن4: نقش دشمن را نیز نادیده نگیریم. وقتی فرهنگ جهاد و شهادت و مقاومت، تندروی قلمداد می شود و مذاکره با دشمن، اعتدال؛ وقتی بی بند و باری، آزادی تلقی می شود و حجاب، عقب افتادگی؛ وقتی مردم بجایِ تلاش برای پیشرفت علمی و تثبیتِ تکنولوژی های جدید نظیرِ هسته ای و هوافضا، رقص و کنسرت را ترجیح بدهند، اینجاست که ارزش ها عوض می شود و عوضی ها ارزشمند... .
مطالب مرتبط: روحانی

نظرات  (۱)

  • محمد رضا اعظمی راد
  • سلام بسیار عالی بود موفق باشید
    پاسخ:
    و علیکم السلام
    ممنون از شما بزرگوار :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی