؟؟

وب‌سایت شخصی

؟؟

وب‌سایت شخصی

» هـویــت: ؟؟
» ولــــادت: 12/مرداد/1362
» شهادت: پا رکابِ آقا انشاء الله
» شریعت: اسلام / شیعه‌ی اثناعشری

» مـلیـــت: ایران
» سکونت: تهران
» تحصیلات: اشتغال به تحصیل سطحِ سه
» سِــمَت: مُدرس/محقق/مُبلّغ/مشاور

» دور گفـت: 09192959470
» پــُـســـت: sadrismm@iran.ir
» ایتـــا چت: SmmSadri@

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

گندم ری

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۱۶ ب.ظ

مقدمه

"تکرارپذیری"، یکی از ویژگی‌های جداناپذیر حوادث تاریخی است. تاریخ، سناریوئی است مکرّر و با ثابتاتی لایتغیر که در هر دوره با نقش‌آفرینی بازی‌گرانی مختار، به‌روز رسانی می‌شود. اگر کسی با مهندسی این ثابتات، فرمولی نظام‌مند برای خویش طراحی کرده و به سناریوی هستی دست‌یابد، می‌تواند فراتر از زمان خود حرکت کند. من اسم این را می‌گذارم "بصیرت".
ذی‌المقدمه
قصه‌ی عمر سعد را بارها خوانده، شنیده و نقل کرده بودم؛ اما سؤال همیشگی‌ام این بود که چه فرایندی باعث می‌شود شخصی امام را به گندم ری بفروشد؟! ماه رمضان امسال، پاسخ سؤالم را از کسانی گرفتم که نائب امام حی را به مرغی بی‌جان فروختند؛ نمی‌دانم چند در صد جامعه این اشتباه مکرر تاریخی را مرتکب شده‌اند؛ اما واقعا دشوار است زندگی با کسانی که حیاتشان به مرغ وابسته است و اگر اندکی از مرغ وجودشان کاسته شود، منکر همه‌چیز می‌شوند!! من اسم این را می‌گذارم "جهالت".
مؤخره
آیا تاکنون به سخت‌ترین آزمون و ابتلاء الهی فکر کرده‌اید؟ پرریزش‌ترین واحد درسی در نظام هستی کدام است؟ به نظر می‌رسد گاهی واقعا دشوار است جمع بین امام و گندم. من اسم این امتحان را می‌گذارم "ولایت".
-------------------------------
پ.ن: در هیچ‌جای قانون اساسی نیافتم که کنترل و تنظیم نرخ ارز و بازار از وظایف رهبری باشد.

  • سیدمحمدمهدی صدری‌شال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی