؟؟

وب‌سایت شخصی

؟؟

وب‌سایت شخصی

» هـویــت: ؟؟
» ولــــادت: 12/مرداد/1362
» شهادت: پا رکابِ آقا انشاء الله
» شریعت: اسلام / شیعه‌ی اثناعشری

» مـلیـــت: ایران
» سکونت: تهران
» تحصیلات: اشتغال به تحصیل سطحِ سه
» سِــمَت: مُدرس/محقق/مُبلّغ/مشاور

» دور گفـت: 09192959470
» پــُـســـت: sadrismm@iran.ir
» ایتـــا چت: SmmSadri@

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

چرا رئیسی؟

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۰ ب.ظ

❓شما از اقای رئیسی صدرصد مطمئنید؟ اگه مثلِ قبلی ها باشن چی؟ چی باعث شده ایشون رو تاییدکنید؟

📝 پاسخ

☝️ نع! شما صد درصد به "من" مطمئنید؟ اگه الآن مطمئنید یقین دارید که بعد از دیدنِ صندلیِ ریاست و اون وقتی که دنیا بهم رو کرد، همینی باشم که الآنم؟ ما در موردِ عاقبت بخیریِ کسی نمیتونیم پیشگوئی کنیم. دوام و ماندگاریِ بوی بهشتی و رجائی شرطه! با گذرِ زمان ممکنه "بو"یِ خیلیا عوض بشه! مگه کم بودن ملازمانِ رسول خدا که بعدا حب ریاست و ثروت به بیراهه کشوندشون؟ اینکه یک مسئول با جلبِ اعتمادِ متدینین، بر کرسیِ مسئولیتی میشینه و بعد مواضعش رو تغییر میده، اینجا نباید انتخابِ متدینینی که از روی آگاهی و بررسی به فلانی رای دادن زیر سوال بره.

✅ تاییداتِ امروزِ ما از یک شخص، ناظرِ به سوابقِ او، ادب و اتقانِ منطقش در زمانِ "حال" است. فردا اگر حالِ امروزشو نداشت همون روز ازش برائت میجوئیم. اما اون گاردی که قراره فردا بگیرم رو که امروز و پیش از موعد نمیتونم بگیرم. ما از باطنِ افراد خبر نداریم اما مبتنی بر ظواهر، آقای رئیسی اصلح هستند به چند علت:

1. رعایتِ اخلاق و ادب: رقابتِ انتخاباتی، وقتی سالم هست که مبتنی بر "ادب" و احترامِ متقابل باشه. مگه رهبری عزیز نفرمودن "نامزدها با برادری و مهربانی پیش بروند"؟ عمرو بن عبدود توی جنگ خیبر وقتی آب دهان به صورت امام علی ریخت، حضرت یه دور میدان رو زدن تا خشمشون فرو بشینه و بخاطرِ خدا اونو بکشن نه از روی خشم. ما نمیخوایم بد اخلاقی هایِ ترامپ و کلینتون در ایرانِ اسلامی تکرار شود. در این زمینه فصل الخطاب، بیانات رهبری است در مناظراتِ سالِ 88:

🗣 "در مواردی انسان میدید که در این مناظره‏ها جنبه منطقی مناظره ضعیف میشد؛ جنبه احساساتی و عصبی پیدا میکرد؛ جنبه تخریبی غلبه پیدا میکرد؛ آقایان در خلال صحبت، احساساتی شدند و لابلای حرفهای خوب، حرفهائی هم که خوب نبود، گفته شد. رای طرفداران نامزدها هم آن بخشهای معیوب، آن تعریضها، آن تصریحها، التهاب‏آور و نگران‏کننده بود". بیانات رهبری/10/تیر/88

2. سوابقِ مدیریتی: رئیسی کسی بودن که در زمانِ تصدیِ مسئولیت هایِ قضائی، دستِ اختلاسگرانی نظیرِ "کرباسچی" و "شهرام جزائری" رو از بین المال قطع کرد. روزنه های فساد رو ایشون کاملا میشناسن بخاطرِ حضورِ سه دهه ای در قوه قضا. یکی از دلایلِ مخالفتِ اون عده خاص با آقای رئیسی، اینه که ایشون پرونده افراد دستشونه و میتونن پس از تصدیِ مقامِ ریاست جمهوری، در تعاملِ سازنده با قوه قضا باشه و متخلفین رو بدونِ تسامح، قلع و قمح کنه.

3. آگاهی نسبت به درد مردم: دعوایِ حزبی و سیاسیِ اصولگرا و اصلاح طلب، آیا برای مردم آب و نان می شه؟ رکود و تعطیلی خانواده ها و بیکاری رو حل میکند؟ واقعا مشکلِ امروز جوانانِ ما کنسرت و فیلترینگ هست که یه عده با عوامفریبی دارن رای جمع میکنن؟ یا مشکلِ ما اشتغال، ازدواج و مسکنه؟ مردم رو باید با قاقالیلی شاد کرد یا با تامینِ اقتصادی؟

4. جنس مردم: مسئولِ بالاشهر نشینِ اشرافی، آیا دردِ مردم رو می فهمه؟ آقای رئیسی تویِ مسئولیتِ اجرائیِ کوتاه مدتشون در آستانِ قدس ثابت کردن که نسبت به فقرا و محرومین دغدغه مندند و نسبت به اشرافیانِ قارون صفت، تنفر دارن.

5. عدمِ فساد اقتصادی: رئیسی اگه فساد مالی میداشت تا حالا رسانه های ضد انقلاب، می گفتن. ایشون حتی با دامادهاشون این شرط رو کردند که "کار اقتصادی نکنید و به همین کارهای فرهنگیِ سابق ادامه دهید". کسی که حتی به بچه هاش اجازه خلاف نمیده، آیا به متخلفینِ غریبه رحم میکنه؟

6. مدیریتِ بردبارانه: مدیر باید در عینِ چابکی، به اعصابِ خودش مسلط باشه. عدم کنترل غضب توسط دو مدیر، ممکنه بینِ هوادارانشون جنگ و خون ریزی راه بندازه. مناظره یعنی گفتگویِ متینِ طرفین و پاسخ به سوالات در چارچوبِ اخلاق. مگه مناظره دعوای خروس جنگیه؟ مردم از این دعواها خسته شدن! برن توی خلوت روی هم انقد بپرن تا خسته بشن!

7. انقلابی: آقایِ رئیسی جزء کسانی بودن که تویِ نابودسازیِ داعشی هایِ دهه 60 که 17 هزار بیگناه رو مظلومانه شهید کرده بودن، نقش موثری داشتن و با نابودیِ منافقانِ تروریست، آرامش رو به مردم هدیه دادن. اینکه ایشون صراحتا نسبت به فتنه 88 اعلام موضع میکنه و نسبت به مبارزه با متخلفین و ابراز برائت نسبت به استکبار و دشمن واداده نیست، پایبندی به "گفتمانِ انقلاب اسلامی" و تکرارِ شعارهایِ صدر انقلاب، در بینِ کاندیداها منحصر به ایشون هست تقریبا.

8. خادمی خستگی ناپذیر: ایشون توی تابستون با زبانِ روزه، 18 ساعت کار روزانه داشتن. حالا این مدیرِ رو مقایسه کنید با مدیرانِ خسته و وارفته که همش میگن "نمیشود" و "نمیتوانیم"! 

➕ دریافت فایلِ پی دی افِ "چرا رئیسی؟" با کلیک روی اینجا.

http://bayanbox.ir/view/8014801450964572666/photo-%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7-%DB%B0%DB%B4-%DB%B2%DB%B9-%DB%B0%DB%B5-%DB%B2%DB%B6-%DB%B2%DB%B8.jpg

  • سیدمحمدمهدی صدری‌شال

اصلح

انتخابات

رئیسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی