؟؟

وب‌سایت شخصی

؟؟

وب‌سایت شخصی

» هـویــت: ؟؟
» ولــــادت: 12/مرداد/1362
» شهادت: پا رکابِ آقا انشاء الله
» شریعت: اسلام / شیعه‌ی اثناعشری

» مـلیـــت: ایران
» سکونت: تهران
» تحصیلات: اشتغال به تحصیل سطحِ سه
» سِــمَت: مُدرس/محقق/مُبلّغ/مشاور

» دور گفـت: 09192959470
» پــُـســـت: sadrismm@iran.ir
» ایتـــا چت: SmmSadri@

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

حذف اکانت تلگرام

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ

 تلگرام امروز یکی از مخاطبای خوبشو از دست داد😂 دوستانی که لطف دارن مرتب پیام میدن یا تماس میگیرن، مطلع باشن که من زنده ام هنوز :). اما اکانت تلگراممو و همه کانالامو حذف کردم. لطفا در مورد علتشم هیچی نپرسید که دلخور میشم.

ضمن تشکر از همه تون، مستحضر باشین که تنها صفحه مجازیِ من، همین جاست 👈 www.SadriSmm.blog.ir میتونید از همین طریق مرتبط باشین باهام و مثلِ گذشته پاسخگویِ سوالاتِ خوبتون خواهم بود به شرط حیات و توفیق.

 و من الله التوفیق

 

نظرات  (۱۶)


حاج آقا شوکه شدم. با این همه بازدید! آخه چرااااااااا حذف کردین کانالا رو؟ ما کلی از مطالب شما برای دوستامون میفرستادیم. لطفا نکنید ای کارو. 
پاسخ:
لطف دارین...
من از مخاطبای پر و پا قرص کانالتون بودم. واقعا چرا حذف کردین؟ این همه رهبری تاکید داره روی فضای مجازی. شما علم و تواناییشو دارین چرا عقب میشینید؟ چرا از ما فرار میکنید؟ مگه ما ایتام آل رسول نیستیم؟ 

برگردید لطفا.
پاسخ:
لطف دارین...
سلام

خوب شد گفتید نپرسید!

راستی چرا اکانتتونو حذف کردید؟!  :)

انشاالله هرجا فعالیت میکنید مفید واقع بشه

موید حضرت باشید

یاحق
پاسخ:
سلام
چرا؟
برای این که زیرا! :/
حاج آقا!!!! لطف دارین آیا شد جواب ما؟ توی پی وی لدفن توضیح مفصل و مشروح با جزئیات
پاسخ:
حرف مَرد یکیه...
توضیح نخواین لطفا
چون شرمنده تون میشم :(

اصلا عاقلانه نیست رفتار شما. از شما که اهل علمید بعیده. ما پای منبر شما بزرگ شدیم و درست نیست اینو بگم ولی بنظرم کارتون درست نبوووووود
پاسخ:
عاقلانه نبود "عاشقانه" اما بود که :/
ختم مذاکرات
لطفا ادامه ندین دوست عزیز
  • عرفان حکیمی
  • سلام
    حضرت آقا! لا اقل آدرس وبلاگتونو توی یکی از کانالاتون می زاشتین تا بچه ها لینک میشدن اینجا ارتباط بگیرن باهاتون. گوشی تونم لطفا بردااااااااااااااااااااااارین. عجبا.
    پاسخ:
    سلام
    اسم حضرت آقا رو که توی گوگل جستجو کنن، اولین لینک میشه وبلاگِ من! :)
    زنگم نزن بهم عرفان!
    فعلا ملاقات ممنوعم! :) این ورا پیدات نشه که خطرناکه :))
    سلام استاد
    خدا قوت. ولی سفره بزرگی رو جمع کردید استاد. ما مطالبتون رو پی گیر بودیم و مشتاق به ادامه ش. تدبر در سوره نور، بسیار جالب و کاربردی بود. کاش میشد دوباره برگردید
    پاسخ:
    و علیکم السلام
    سفره جمع نشده. جای رستوران عوض شده :)
    در مورد سوره نور به شما و همه دوستان قول میدم در اولین فرصت مقتضی بشینم بنویسمش. تموم که شد پی دی افشو میزارم اینجا. اگرم کسی از جهت مالی حمایتم کنه، چاپش میکنم.

    یه نظر متفاوت
    خوب کاری کردین
    حذف کردین.
    منم قبلا یه مدت حذف کردم.
     آدم روان و روحش آرام میشه.
     ادامه بدین لطفا.
    برای آرامش خودتون میگما ^/^
    پاسخ:
    ممنون از دلگرمی تون خانوم :)
  • اربعین کربلا میخوام...
  • سلام
    تشکر و قدر دانی میکنم از زحمات بی وقفه شما در عرصه تبلیغ دین. کاش دلیت اکانت نمیکردین بزرگوار. شاید بعد از مدتی تمایل به بازگشت دوباره داشتین و در این صورت مخاطب هاتونو از دست نمیدادین.
    مخصوصا سوره نور و تفسیر جوان بدلیل محتوای قرآنیش بسیار قابل استفاده بود.
    ان شاء الله که خیر است. التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    ممنون لطف دارین...
    خیر است ان شاء الله
  • علی اکبر اخوان
  • سلام
    اینطوری نمیشه
    باید کمپین حمایت از بازگشت #حاج_آقا_صدری بزنیم :)

    لطفا برگردید عذاب نازل میشه به شما بابت ترک پُست!
    پاسخ:
    سلام
    بچه ها رو میفرستم هکش کنن! :)

    همیشه حس کردم سلب توفیق هایِ ترک پُست رو :(
    اما...
    بگذریم...

    پیام خصوصیتونم خوندم آقای اخوان عزیز. جوابم نععععع هست!
    استاد دلمون تنگ شده برای آنلاین شدنتون😯 آخه چرا دلیت اکانت؟ آدم غمش میگیره وقتی میاد میبینه همه کانالا رو حذف کردین. 

    پاسخ:
    :)
    سلام و عرض ادب
    به نوبه خودم تشکر میکنم از زحمات بی دریغ شما استاد گرامی. ان شاء الله هر جا که هستید، خدا توفیقاتتون رو روز افزون بگرداند. مطالب کانال سوره نور و تفسیر جوان و مفهوم نماز هم پُر مغز و محتوا بود و هم روان و همه پسند. عده زیادی بودند که از این مطالب ارزشمند استفاده میکردند. دلیل حذف کانال ها هر چه که باشد، شما بهتر از ما میدانید که "زکات العلم نشرُهُ". اگر دلیل عدم حضورتان مشغله هایتان است، خب "موقتا" بروزرسانی آنها را تعطیل میکردید. حذف کانال و محروم کردن این همه مخاطب مشتاق و تشنه، روا نبود. من کسانی را می شناسم که فقط و فقط بخاطر مطالب کانال های شما در تلگرام حضور داشتند و استفاده خاص دیگری از پیامرسان تلگرام ندارند. بعوان مثال سوره ضحی را از کانال تفسیر جوان وقتی به یکی از مخاطبینم دادم، کلی ذوق کرده بود و می گفت بسیااااااااااار عالی بود و قابل استفاده. تازه میگفت چرا حاج آقا سوره های مابعد رو نمی زارن! خب ما الآن چه پاسخی به این افراد بدهیم بزرگوار؟
    امیدوارم انتقادمان دل استاد را نیارزده باشد. ارادتمند شما
    پاسخ:
    علیکم السلام
    پاسخی ندارم در قبال این همه محبت، جز این که بگم: "شرمنده". :(
    ان شاء اگه عمری بود، جبران میکنم...
    و اگه نبود، طلب حلالیت دارم ازتون ):  ):
    حاج آقا عاشق میشود 😆😅
    مخلصییییییییم 🌷
    پاسخ:
    سر به سرم نزار احسان! :/
    دل و دماغ شوخی ندارم
    ارادتمند 🌷🌷
  • سجاد علیزاده
  • سلام استاد
    شنیدم دوباره قراره برگردین تلگرامو از مطالب خوبتون بهره مند شیم. درسته؟
    پاسخ:
    سلام
    قویّا تکذیب میکنم! ^/^
    سلام
    با توجه به نزدیکی ایام محرم، چه کتابیو توصیه میکنید تا مهیا بشیم برای استفاده بیشتر از این ماه عزیز؟
    پیشاپیش تشکر میکنم
    پاسخ:
    سلام
    بین کتابهائی که در این زمینه خوندم سه تاش برام ویژه بود:
    1. پرسش و پاسخ دانشجوئی جلدِ 13 کاری از نهاد رهبری در دانشگاه ها
    2. نَفَس المهموم از شیخ عباس قمی که یک مقتل معتبر هست
    3. کتابِ "سوگنامه آل محمد" نوشته آیت الله اشتهاردی
    اگه نتونستید توی شهرتون کتابا رو پیدا کنید، باهام تماس بگیرید تا بفرستم واسه تون از قم :)
    سلام

    کتاب فتح خون روایت محرم از شهید مرتضی آوینی هم خیلی خوبه , قلم زیبا و منقلب کننده ای دارن...
    انتشارات واحه
    پاسخ:
    سلام
    نخوندمش
    رفت توی لیست مطالعه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی