؟؟

وب‌سایت شخصی

؟؟

وب‌سایت شخصی

» هـویــت: ؟؟
» ولــــادت: 12/مرداد/1362
» شهادت: پا رکابِ آقا انشاء الله
» شریعت: اسلام / شیعه‌ی اثناعشری

» مـلیـــت: ایران
» سکونت: تهران
» تحصیلات: اشتغال به تحصیل سطحِ سه
» سِــمَت: مُدرس/محقق/مُبلّغ/مشاور

» دور گفـت: 09192959470
» پــُـســـت: sadrismm@iran.ir
» ایتـــا چت: SmmSadri@

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

مالکِ فلسطین

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۱۴ ب.ظ

❓فلسطین بالاخره مالِ یهودیان است یا مسلمانان؟
📝 پاسخ:
🔔 فلسطین، مالِ مسلمانان است و نه یهودیان! لطفا القائاتِ دشمنانِ اسلام در این زمینه را از ذهنتان پاک کنید، دلایلِ ما را در این خصوص در ادامه بخوانید و سپس بعد از ردِ دلایلِ ما، دلایلِ خودتان را بر ادعایتان بفرمائید:

1. آیا میدانید در سال 1917 که انگلیسی ها وعده فلسطین را به یهودیان دادند، 91 درصدِ فلسطین را مسلمانان و فقط 8 درصدِ آن را یهودیان تشکیل میدادند؟

2. آیا میدانید سالهاست این افسانه جعلی را میشنویم که فلسطینی ها خودشان زمین هایشان را به یهودیان فروختند؟ در حالی که کلِ زمین هایی که مالکانِ یهودیِ فلسطین با پول و تهدید و زور و اسلحه از مسلمانان گرفتند، جمعا کمتر از 2 درصد بود!!

3. آیا میدانید آن تعداد انگشت شمار از مسلمانان که زمین هایشان را به یهودیان فروخته بودند به عنوانِ خائن به مسلمین، اعدام شدند؟

4. آیا میدانید در بینِ سال های 1918 تا 1948 دهها انقلاب در فلسطین توسط مسلمانان علیهِ هجومِ مهاجران یهودی رخ داد و فلسطینیان مسلمان، هزاران شهید و مجروح در برابر یهودیان و انگلیسی ها برای دفاع از خاکِ فلسطین تقدیم کردند؟

5. آیا میدانید با همه این کشتارها، اسرائیلی ها تا سالِ 1947 فقط توانسته بودند 6 درصد از اراضیِ فلسطین را به چنگ آوردند؟ بعد از این بود که سازمانِ ملل 55 درصدِ خاکِ فلسطین را یک شبه به یهودیان بخشید!!

6. آیا میدانید در سالِ تاسیسِ رژیم جعلیِ اسرائیل(1948) آنها، بیش از 800 هزار فلسطینی (یعنی سه چهارمِ فلسطینی های مسلمان) را کشتند و آواره کردند؟

7. آیه میدانید اسرائیلی ها 500 روستایِ فلسطینی را با خاک یکسان کردند تا رژیم جعلیِ شان را بنا کنند؟

❓حال که فهمیدیم اسرائیلی ها خانه هایشان را رویِ خون بنا کرده اند، آیا نباید روزِ قدس از بابِ دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان، شعارِ مرگ بر اسرائیل سر بدهیم؟ مگر پیامبر اسلام نفرمودند: "کونوا للظالمِ خصماً و للمظلومِ عوناً"؟ یعنی برای ظالمان دشمن باشید و رای مظلومان، یاری گر... .

📹 لطفا ویدئویِ زیر👇را با دقت تماشا کنید. اینجا یک خاخام که رهبرِ بخشی از جامعه یهودیان است میگوید: "طبق اعتقادِ یهودیان واقعی، یهود حق تشکیل حکومت و رفتن دسته جمعی به فلسطین را ندارند تا قبل از ظهور ماشیح؛ اسرائیل خلاف تورات و تلمود تشکیل شده و باید فروپاشیده شود".


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی