؟؟

وب‌سایت شخصی

؟؟

وب‌سایت شخصی

» هـویــت: ؟؟
» ولــــادت: 12/مرداد/1362
» شهادت: پا رکابِ آقا انشاء الله
» شریعت: اسلام / شیعه‌ی اثناعشری

» مـلیـــت: ایران
» سکونت: تهران
» تحصیلات: اشتغال به تحصیل سطحِ سه
» سِــمَت: مُدرس/محقق/مُبلّغ/مشاور

» دور گفـت: 09192959470
» پــُـســـت: sadrismm@iran.ir
» ایتـــا چت: SmmSadri@

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

عباس قطب اولیاء

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۹ ق.ظ

📣 مرحوم قاضی کبیر که در عرفان سرآمد روزگار است، در حالات خود می گوید: چهل سال و اندی بود که شب و روز به عبادت و زهد مشغول بودم. اما در معنویت چیزی به من حاصل نمی‌شد.

🕌 یک بار در صحنِ حرم سید الشهداء ایستاده بودم که دیوانه‌ ای در برابرم ایستاد و گفت: "جناب قاضی! اگر میخواهی به جایی برسی باید درب خانه ی ابالفضل را بکوبی. قطب اولیای الهی عباس است".🤔

🗣 من متحیر شدم!😳 دیوانه را چه به این حرف ها؟! بلند شدم آمدم حرم حضرت عباس، دو رکعت نماز خواندم، دیدم حالم تغییر یافت. پرده‌ها کنار رفت و آن چیزی که چهل سال دنبالش بودم، در یک لحظه به من داده شد!

✍️ پ.ن1: بعدها هرگاه مرحوم قاضی به حرم قمر بنی هاشم مشرف می شدند، طوری گریه می کردند که حالت غش به ایشان دست می داد.

✍️ پ.ن2: دل اگر آماده باشد، گاهی خدا با حنجره ی یک دیوانه یا کودک، انسان را موعظه می کند.

  • سیدمحمدمهدی صدری‌شال

عباس

عرفان

قاضی طباطبائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی